De laatste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eva Wttewaall - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eva Wttewaall - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Eva

23 September 2013 | Nederland, Amsterdam

Jajaa vandaag zouden we dan eindelijk vertrekken en zou onze mooie reis door Azië van start gaan. Helaas heeft een tyfoon in Hongkong (waar we moeten overstappen) de plannen iets omgegooid. De vlucht is geannuleerd en nu vliegen we donderdag pas.
Nou kwam mij dit niet heel slecht uit: vrijdag een geweldige, leuke, gezellige, om nooit meer te vergeten, afscheidsborrel gehad. Waardoor ik zaterdag niet echt in staat was om mijn spullen in te pakken.
Alles is gekocht, nou moet het nog in mijn backpack. Geen idee hoe het gaat passen en ik mijn streven van 10 kilo ga halen, maar daar heb ik dan ook nog even mooi drie dagen de tijd voor. Schoenen zijn bij mij het grootse dilemma: teva's, 2x dichte schoenen, slippers en leuke sandaaltjes, is het liefste wat ik meeneem. Maar volgens iedereen echt belachelijk veel. :P Dus hier ga ik nog maar even over nadenken.

De volgende update hopelijk dan toch ergens in Thailand, waar we gaan beginnen!

  • 23 September 2013 - 17:00

    Lizette:

    Ik neem aan dat 1 paar van je dichte schoenen je hardloopschoenen zijn, ha, ha...
    Succes met alle inpakkerij!!!
    Hoop dat de reis vanaf donderdag heeeeeeeeeeeeeeel voorspoedig gaat verlopen.
    XX

  • 01 Oktober 2013 - 01:10

    Maarten:

    wow nu is het dan echt begonnen, te gek.
    lieve schat maak er iets heel moois van daar.
    dikke kus,
    en knuffel!
    liefs
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 15 Sept. 2013
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 78941

Voorgaande reizen:

02 December 2016 - 29 Maart 2017

The warm heart of Africa

23 September 2013 - 23 Maart 2014

Zuid-oost Azie

Landen bezocht: